Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Jacquelinkea | użytkownik

imię i nazwiskoJacquelinkea adres zarejestrowany07.11.2006 @22:18:20 ostatnio na stronie06.02.2017 @21:52:07

__________

Kiedy będę już w pobliżu: poczujesz słodki smak.
Kiedy stanę obok Ciebie: zrozumiesz, że to ja.
__________

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwaleksandrams.blogspot.com
digarty26 komentarze711 posty na forum0

komputer / sprzęt
ołówek [ cała gama ]

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~susKa    26.01.2007 @09:34:34
dzięki
^elakzioRRo    25.01.2007 @17:40:33
dziękuję bardzo
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
~Malic1    25.01.2007 @11:24:34
nic wogole nie rozmazywalem....
Pozdrawiam!
_______
"Charakter człowieka najlepiej określa się przez to, co uznaje on za śmieszne" J.W.Goethe
~bulia    16.01.2007 @10:04:20
dzieki za odwiedziny
~~~~~~~~~~~~~~~
no i rysujac z wyobrazni, ciezko jest o naturalnosc wlosow na ramieniu brunetki :D
_______
~Tomass85    10.01.2007 @17:31:19
Dzięki za rady. Postaram się niedługo coś zamieścić ale to już pewnie po sesji. Pozdrawiam
~schizma    10.01.2007 @08:31:14
_______
żyć aby kochać kochać aby żyć ...
~Tomass85    05.01.2007 @18:31:45
Szczęśliwego Nowego Roku Olu
~Shanghai    03.01.2007 @14:10:06
Dziekuję Olu ..myślę, że masz jeszcze sporo czasu na rysowanie.. nigdy nie jest późno.. pozdrawiam !
~Rotation    02.01.2007 @17:30:11
Dziękuje za tak miłe słowa naprawdę :D
^sleepwalker    01.01.2007 @23:33:45
dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~szosty    29.12.2006 @18:38:40
Jaki ja pan dopiero skonczyłem nie dawno 18 lat a wracajac to Twojej osatniej pracy to ten chłopak ma taka sama fryzure jak ja obecnie WYPAS jest ta praca
_______
~chamomilla    29.12.2006 @18:37:36
eh...

ale nie chodziło mi o kształt, tylko o jego anatomię
-sumptuous    29.12.2006 @11:45:03
Dziękuję
^elakzioRRo    27.12.2006 @22:23:58
Najśliczniejszy!
Dziękuję i pozdrawiam
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
~szosty    27.12.2006 @21:31:02
Dzisiaj byłem w VIDEOtece.. I NIE maja filmu "Dziecko Rosemery" a tak chciałem ogladnac ten film ale dzieki ze mi podsunełas ten tytuł teraz bede go szukał wszedzie POZDRAWIAM
_______
~szosty    27.12.2006 @13:41:31
Nie nie ogladałem ale musze zobaczyc.. jezeli tak polecasz to.. w najblizszych dniach napewno wypozycze i ogladane zapowiada sie fajny film.. tytuł słyszałem ale nie widziałem "jeszcze" :d
_______
~szosty    27.12.2006 @12:14:34
Oczywiscie ze dziecko szatana mały omen
_______
~szosty    27.12.2006 @11:52:05
DZieki za ocenke :D
_______
~danika    27.12.2006 @07:15:21
dziękuję bardzo za życzenia.
O !!!!!!
Bardzo ładne zdjęcie na profilu
_______
... ?...
~Rotation    26.12.2006 @10:25:49
Dzięki
~wojci3ch    26.12.2006 @00:17:29
Ja ostatnimi czasy zaczalem zalowac ze nie chodze wlasnie do szkoly tanca ani do liceum plastycznego a teraz to juz nie ma jak Wnioskuje ze lubisz taniec hip-hop, new style etc?
~wojci3ch    25.12.2006 @22:29:27
Rozumiem
~Rotation    25.12.2006 @13:40:08
Dziękuje bardzo za życzonka ja również życzę WESOŁYCH , ZDROWYCH ŚWIĄT pozdrawiam
~wojci3ch    24.12.2006 @18:20:09
Liczę na opinie profesjonalistki :P
P.S. Interesujesz się tańcem? Wnioskuję po filmach
~OloRym    24.12.2006 @15:41:57
Dzięki. Wesołych Świąt
_______
olorym.deviantArt - http://www.olorym.deviantart.com
krakowianie.deviantArt - http://krakowianie.deviantart.com
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt